עמדת רישום לחתונה

צוות הדיילים של מארגנת החתונות יגיע לאירוע שלכם ויציב בכניסה את העמדה הממוחשבת שלנו המכילה מחשב נייד ומדפסת טרמית מיוחדת אשר תאפשר לנו לתת לו את הפתק על פי סידורי ההושבה שהכנתם מבעוד מועד.
בכל עמדה יימצא נציג מקצועי ואדיב אשר יעניק לאורחים שלכם את הפתק המכיל את מקום הישיבה שלהם.
וכמות העמדות באירוע נקבעת על פי כמות האורחים אשר צפויה להגיע לאירוע בסופו של דבר, תוך מתן דגש על מענה מהיר לאורחים כך שבסופו של דבר כמות העמדות תותאם לכמות האורחים שיגיעו על מנת למנוע מהם להמתין זמן ממושך בכניסה.

עמדת הרישום בכניסה מותירה רושם רב על האורחים שלכם וכבר בכניסה אנו ניתקל בתגובות מחמיאות על עצם קיומה של עמדת סידורי ההושבה.

כל אורח אשר יגיע לעמדה יימצא במהירות, זאת מאחר שהדייל\ת עובד\ת מול עמדה ממוחשבת אשר מאפשרת לדייל\ת לאתר את המוזמן במהירות וביעילות, מבלי לחפש את שמו בערימה של פתקים ולבזבז זמן יקר. האורח יקבל פתק מהדייל\ת עם מספר השולחן שבו הוא יושב בתוך מספר שניות, כמו כן יצויין גם שמם של בני הזוג.

 

סידורי הושבה ופתקיות הושבה לחתונה – הסוף לרזרבות

השימוש בשירות סידורי ההושבה שלנו הינו ידידותי למוזמנים ומאפשר לכם להימנע מהוצאות מיותרות באירוע שלכם על שולחנות רזרבה, שמלכתחילה לא הייתה הצדקה לפתוח אותם.

כמו כן, סידורי הישיבה שלנו מאפשרים שינוי בזמן אמת מבחינת מקומות ההושבה.
לדוגמא : שושי כהן הייתה אמורה להגיע עם בעלה והילד, אך לבסוף הגיעה לבדה, דבר אשר משאיר 2 מקומות פנויים.
אנו נושיב על חשבון המקומות הפנויים הללו אנשים אחרים ובכך נצמצם את האפשרות לפתיחת מקומות הושבה שלא לצורך (רזרבה). חשוב לציין כי ניהול נכון של מקומות ההושבה באירוע עתיד לחסוך לכם המון כסף.
בחישוב מהיר : מספיק ש – 12 אנשים לא הגיעו ומקומותיהם נותרו ריקים באולם, על פי חישוב מנה של 250 ש"ח למנה כפול 12 מקומות ריקים, אנו מדברים של 3,000 ש"ח עלות הפסד בהינד עפעף !
ניתן למנוע את ההפסד הזה בקלות באמצעות ניהול יעיל, מהיר ומקצועי.

אנו נחסוך מכם ומבני משפחותיכם את כל העיסוק בכל הנוגע להושבת האורחים באירוע ואנו ננהל עבורכם את סידורי ההושבה באירוע ונסיר דאגה מליבכם .

נתראה בשמחות

לקבלת הצעת מחיר, לחצו כאן על מנת להשאיר את הפרטים שלכם או חייגו 03-6055582.