fbpx

מנהל אירוע פרטי | ניהול אירועים

מה זה מנהל אירוע פרטי לחתונה ולמה צריך אותו?

מנהל אירוע פרטי לחתונה זה נציג מטעמכם אשר תפקידו לתת לכם ביום החתונה שקט נפשי ויכולת להנות מהארוע שלכם, בלי לדאוג לשום דבר אחר. פשוט להנות!
תכנון החתונה שלכם הוא דבר מורכב, לאורך זמן רב של תיכנון שבסופו של דבר מסתכמים ביום האירוע, יום אחד של כמה שעות והרבה זוגות ביום הזה מרגישים עומס מוגזם
זאת מאחר שהם צריכים לדאוג לכל פרט קטן באירוע שלהם ועל הדרך להצליח להנות מהארוע ולחוות את היום המאושר בחייהם

אז מה מנהל אירוע פרטי לחתונה עושה בעצם? הנה דוגמאות :

  • בניית תיק אירוע מלא הכולל מעבר על חוזים וסיכומים מול ספקי המשנה.

  • פיקוח על הושבת האורחים באירוע.

  • פיקוח על ספקי השירות ודאגה לתשלום עבורם בסיום האירוע.

  • מפקח על מנהל האלכוהול שמגיע לאולם מטעמנו לטובת ניהול נכון ומדוייק של האלכוהול אותו קניתם והחזרת הבקבוקים הסגורים אליכם בסיום האירוע.

  • הכנת האביזרים והזוהרים לרחבה והוצאתם לאורחים בזמן שרציתם.

  • הפחתת עומס ומשימות שחשבתם לעשות בעצמכם והחלטתם להטיל על מי מבני משפחתכם או חבריכם.

נשמח לספר לכם על שירות מנהל אירוע פרטי לחתונה שלכם בפגישה אישית, כייפית וזורמת ללא עלות וללא התחייבות.
השאירו לנו פרטים עכשיו ואנו נחזור אליכם בהקדם !

רגע לפני שתצאו...

מגיעה לכם שיחת ייעוץ מאיתנו, ללא עלות.

השאירו פרטים ונחזור אליכם עוד היום